Video of this song from youtube
Average Rating : 4.11
Total Vote(s) : 18
Please rate this song between 1 star and 5 stars (5 stars being the best). Just move your mouse on the stars above and click as per your rating. Your rating will really help us to improve our website.


Comments on song "Ham Lakh Chhupaye Pyar Magar Duniya"
ananya7ananya on March 24, 2009
greatttttttttttttttt song!!
Alamgirkhan80 on March 25, 2009
nice song. great voice to dada and ashaji
shilpa88888 on April 04, 2009
What movie is this song from?
drkam279 on June 13, 2009
it reminds me my past
when i saw this movie
great
arqamer on June 21, 2009
Now she is engage with Cricketor Prabhakar Mediam bolor. She married to him.
arqamer on June 21, 2009
JAAN TERE NAAM

not you ...am telling you the name of the movie
shilpa88888 on June 21, 2009
This actor and actress were not that popular because I never saw them.

I like this song.
arqamer on June 22, 2009
By the way both of them are so famous, one actor is famous for T.V serial "SAAS BHI KABHI BAHOO THII" & Actress she married to famous indian bowler Prabhakr as i said above. .o.k .
shilpa88888 on June 22, 2009
They are not that popular like Maduri Dixit, Aishwarya Rai ... They are not that well known.
arqamer on June 23, 2009
Hope U know Shilpa Shety because she is famous as well as papular in the world .hmmm shilpa
saafaismyjaan on July 26, 2009
omg i cnt believe its his 1st film...did such a fantastic job. should have stayed in films could have been big.
looks so cute love it
sandeeppawar07 on July 28, 2009
r u sure she married to manoj prabhakar?
scir91 on July 31, 2009
i LOVE her skinny waist on the actress! all girls should be as skinny as her! i HATE fat girls!!
iqra006 on August 31, 2009
this is one of my favorites song thx 4 sharing dis song
o9tinni on September 14, 2009
really i simplyyy love it.lots of sweet memories
afgleila on November 03, 2009
wow good quality :) i like it
GH0ND2 on December 27, 2009
Ghaaaaazallllllllllllllllll
shilpa88888 on December 29, 2009
I was looking for this song for long time. Nice song.
SugarCoatedPills on January 26, 2010
Oops !!! I am knocked down with those eyes of Farheen.. She's a Goddess
MissSanaya on February 12, 2010
it's a nice song n farheen kind of looks like madhuri dixit lol
:>)
milliondollarman11 on June 10, 2010
i luv this song reminds me when i was 10 year old llllll
johnybravopk on June 27, 2010
WOWWWWWW again i memories... these songs were so heard by me whn i was in 9th grade... zeberdest
chandRWP on June 27, 2010
he is right chup chup ke milne se maza aata hai lakin pakre jao to phir maza kharab ho jata hai
any way very nice song thnx rajshri
sbsbomjan on July 30, 2010
i have no word to say anything for this song,thanks alot for sharing

dagotiger on August 01, 2010
@AnuschayRizwan yeah whenevr i see this video i laugh a lot.
MsShez80 on August 01, 2010
'' lekin chup chup ke milne se , milne ka mazaa to ayega '' - so true :)
sweetafghan12 on August 15, 2010
this girl looks abit like madhuri
tahmina16 on August 22, 2010
luv ronit roy he looks hot with a moustache in Bandini :D
suki17gill on August 27, 2010
@MsShez80 hi hows you can you email me sukigill2009@hotmail.co.uk
mushtaqsk7 on August 28, 2010
this hindi movie is very hit movie ,the actor acting very nicely,it is a very beautiful song
doctorkickass on September 03, 2010
this is the 90 s when we wore those high waist jeans that almost reached the rib cage
rahulcdhm on September 04, 2010
I LOVE THIS SONG VERY MUCH
19reset on September 23, 2010
@tahmina16 dont say now he did look grt n hot in KASAUTI JINDAGI KAY.lol
MsMomi1234 on October 16, 2010
nice song i remember my childhood
Suh4n4 on October 20, 2010
Love It dis song is sooo wikced :) ahhah luk at mista bajaj LOOL
xxBengiQueenxx on November 09, 2010
@AnuschayRizwan haha omg its mr bajaj wheres prena :|
musicanu on November 15, 2010
So nice song, one of the best of Kumar Sanu. We miss you NadeemSravan.
Anishyad87 on November 20, 2010
Nice Songgggggg and ref to puche my girlfrind
Sanijutt1 on November 22, 2010
gd1 its ref 2 my mama:) lv u
Ayeshaji1000 on November 24, 2010
i like the lyrics and agree that chup chup ke milna ka aur hi mazaaaa hai!!!!
nosh241286 on November 27, 2010
cant believe thats DM! from bandini
bar7619 on December 04, 2010
he was so good but don't why he left bollywood
sajida59 on December 06, 2010
@nosh241286 whts dm and whos frm bandani
faridarubi2 on December 13, 2010
Love song ,it took me to 1990 memories
mralam98 on December 14, 2010
what a lovely song . my favorite song
LoVeUmYpRiNcEsS on December 16, 2010
i wanna go back to those days ... miss those golden days of 90's
dreamgirl4040 on December 20, 2010
haha its sooo true lol! this songs goes out to all the gf 's nd bf 's.
anil191919 on December 26, 2010
Dedicated to Niyas and narry by Jasmine and Anil
saumin85 on January 09, 2011
i was 8 and we were travelling through north india and travel bus was showing this movie! very nice movie!
amitbundela29 on January 22, 2011
90s was d time when most of d chocolatee heros were discoverd.love n miss dat era.
Popular Links on HindiGeetMala


HindiGeetMala Search Panel - Songs & Films
  • Search Songs
    Type
  • Search Films
    Type